مقالات سئو

ساخت وبلاگ


چندی قبل اینجانب در نوشته‌ی‌علمی ای با تیتر افشاگری های  سئو سایت  در سال 2013 در رابطه کد rel=author گفتم که‌این به معنای قابل کاوش شدن مولف در گوگل میباشد و یک کدام از فاکتورهای اساسی جايگاه بندی تارنما بوسیله گوگل به حساب آورده می شود.
چند روز قبل اینجانب در نوشته‌ی علمی ای با تیتر افشاگری های seo در سال 2013 در رابطه rel=author مطالبی ارائه کرده بودم. کد rel=author به معنای قابل کاوش شدن تالیف کننده در گوگل میباشد، و لینک و پیوند های دربردارنده این کد، یک کدام از فاکتورهای اساسی مرتبه بندی وب سایت ها بوسیله گوگل در سال 2013 به حساب آورده می شود.
19 روز بعداز آن، نقل عهد بسیار جالبی از اریک اشمیت مدیریت اجرایی گوگل، در کتاب ایشان به اسم The New Digital Age لحاظ من را به خویش جلب کرد. ایشان گفته بود: در حاصل کاوش، اطلاعاتی که به پروفایل های دارای اعتبار آنلاین لینک و پیوند داراست، سکو ای فراتر از محتواهای فاقد چنین اعتباری پیدا خواهد کرد. این فرمان منجر میشود اکثر وقت ها یوزرها به صورت طبیعی بر این داده ها برتر (دارای اعتبار) بیشتر کلیک نمایند....
آن گاه دیگر این صحبت آن میباشد که در حالتی‌که میخواهید محتواهای شما در گوگل مرتبه بالایی کسب نماید، همین شرایط کنونی درجه تالیف کننده (Author Rank) خویش را بسازید. در واقع اینجانب تاءمل میکنم که rel=author راهکاری میباشد که گوگل با مقصود «درجه بندی درست داده ها بر طبق سیگنال های اجتماعی» برپا نموده است.
اینجانب گمان نمی‌کنم که گوگل با +1، به اشتراک گذاری ها، لایک ها یا این که توییت ها به عبارتی رفتاری را داشته باشد که با «لینک و پیوند ها» داراست.
چندی قبل اینجانب مذاکره ای با Stefan Weitz یکی مدیران وب سایت جستجوی بینگ داشتم. ایشان خاطرنشان کرد بینگ علاوه بر محتواهای نو منتشر گردیده، از لایک های رخ بوک نیز برای جايگاه بندی تارنما ها به کار گیری می نماید. با اعتنا به شمار بسیار بالای یوزرها چهره بوک، شاید در وهله اولیه این مسئله قدری غریب بنماید اما به حافظه داشته باشید که بینگ از دسترسی مستقیمی به فیدهای تمام مقر داده رخ بوک - اعم از ارتباطات، لایک ها و به اشتراک گذاری های آن – برخوردار‌است.
این طریق، بسیار عمیق خیس از طرز گرداوری داده ها گوگل میباشد که در آن از «گوگل پلاس» استعمال می نماید. فکر کنید که گوگل می بایست چه مقدار در چهره بوک بچرخد تا اطلاعات دردسترس درین کانال اجتماعی را ایندکس نماید. به عقیده اینجانب درصورتی که به فرض گوگل بتواند چنین کاری نماید (گردآوری به روزرسانی های رخ بوک به طور لحظه ای، واقع‌بینانه وجود ندارد!) صورت بوک می بایست جلوی این کنجکاوی گوگل را بگیرد!
به هر حالا امروزه در کنار راه‌های رایج سکو دهی به وب سایت ها، برخورد یوزرها شبکه‌های‌اجتماعی و آنچه که به اصطلاح رویدادهای اجتماعی (Social Events) نامیده میشود نیز کاربرد دارااست.
 
مرتبه مولف را بسازید
در حال حاضر اذن دهید در رابطه «سکو تالیف کننده» بیشتر با هم حرف کنیم. برای مثال این پست مثال را با هم نظارت میکنیم.
  www.ParsCms.com

قسمت هایی که به دور آن ها را خط قرمز رنگ کشیده ام، به سادگی به وسیله گوگل آماده شده‌است. اما گوگل برای انجام چنین کاری الزاماً داده ها را به صورت آنی گردآوری نمی نماید چرا‌که روبات های گوگل می‌توانند با چرخیدن در اینترنت، این اطلاعات را از هر کجای وب که صاحبخانه میشود، به گذر زمان ایندکس نمایند.
این داده ها نشان دهنده محبوبیت و شاید هم اهمیت یک پست میباشد. فعلا می‌خواهم در رابطه داده ها دیگری که گوگل بالقوه میتواند با به کارگیری از سیگنال های اجتماعی گردآوری کرده و در گزینش «جايگاه مولف» به عمل گیرد، اشاره کنم:
 
1. سرعت میانگین نوشته ی علمی (Average Article Velocity)
سرعت برخورد های توییت، +1، به اشتراک گذاری ها، لایک ها و در یک سخن «رویدادهای اجتماعی» نسبت به یک نوشته‌علمی، در روز، در ساعت و حتی‌د‌ر دقیقه. این به عبارتی روش ای میباشد که گوگل و بینگ برای شناسایی منابع خبری به فعالیت می‌برند. این تکنیک بدان معناست که موتورهای جستجوی اینترنتی میتوانند میانگین اهمیت و محبوبیت تولیدها شما‌را بر طبق مقطع ردگیری و تثبیت نمایند.
 
2. میانگین وسعت رویدادهای اجتماعی (Average Social Event Volume)
رویدادهای اجتماعی ساخت گردیده در عکس العمل به پست شما؛ به صورت میانگین برای هر نوشته ی علمی.
 
3. وسعت رویدادهای اجتماعی در ماه (Monthly Social Event Volume)
رویدادهای اجتماعی ساخت و ساز گردیده در برخورد به پست شما؛ به صورت میانگین در ماه.
 
4. اعتبار تارنما های منتشر کننده
شاید برخی نویسندگان و اشخاصی که در مسئله های گوناگون خودکار میزنند، این سیرتکامل تصور نمایند که ای کاش می توانستند ستونی در نیویورک تایمز به دست آورند تا در آنجا مقاله بنویسند. شاید وصال به‌این آرزوی بدور و دراز بسیار مشقت بار باشد اما خوشبختانه در حال حاضر تارنما های دارای اعتبار و سرشناس اینترنتی می‌توانند به طور تقریبً به عبارتی آوازه را برای نویسندگان خویش به ارمغان آورند. گوگل می‌تواند با به کارگیری از چگالی «رویدادهای اجتماعی» که یوزرها نسبت به پست ها و مقاله‌ها اشخاص نشان میدهند، وزن فعالیت و نیز محبوبیت صاحب خانه نوشته های آنان را بسنجند.
 
5. مقایسه شما با همیاران
مقایسه رویدادهای اجتماعی که نسبت به مقاله ها شما ابراز می گردد، نسبت به دیگر نویسندگانی که برای به عبارتی وبسایت مقاله می نویسند.
 
6. کار های شما در گوگل پلاس
این عمل برای آنان راحت میباشد. گوگل می‌تواند طریق عکس العمل و تعامل اشخاص با پروفایل آنلاین شمارا رصد نماید. این عمل درباره‌ی پروفایل های شرکتی نیز درست گو میباشد.
 
خلاصه
 
لیست بالا، بخشی از گونه های سیگنال هایی میباشد که گوگل میتواند گزینه به کار گیری خویش قرار دهد. شما با کار کردن به راهکارهایی که در این مورد وجود دارااست – و به بخشی از آن‌ها در دیگر مقاله‌ها پورتال داده ورزان اشاره گردیده - میتوانید خویش را تحت عنوان یک «مولف» خوب و تارنما خویش را تحت عنوان سایتی کار کشته در طراحی وب سایت و بهینه سازی به گوگل بشناسانید و از مزایای مرتبه بالایی که این مجموعه در لیست حاصل به یوزرها ارائه می‌دهد، به خیر و خوبی برخوردار گردید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 21:03


از جدا شدن متا تگ ها خودداری فرمایید تا نرخ کلیک بیشتری بدست آورید .
 

تگ های تیتر در نتیجه ها جستجوی دسکتاپ ۵۱۲ پیکسل سئو سايت می باشند و آن گاه انقطاع می‌شوند .

توضیحات متا نیز به همین صورت می باشند .آن‌ها نیز پس از ۹۲۳ پیکسل انقطاع می گردند .

انقطاع شدن متا تگ ها و توضیحات متا می‌تواند تاثیر بدی بر روی نرخ کلیک شما داشته باشد .به این ترتیب مدام تگ تیتر خویش را به طور تقریب روی ۵۱۲ پیکسل و توضیحات متا را حداکثر  روی ۹۲۳ پیکسل قرار دهید تا از وقفه افتادن انها در نتیجه ها کاوش خودداری گردد .شایسته ترین ضابطه این میباشد که تگ تیتر کمتر از ۵۵ کاراکتر و توضیحات متا کمتر از ۱۵۵ کاراکتر باشد .

 

محتوایتان را در توضیحات متا بفروشید .
 

توضیحات متا در نتیجه ها کاوش  مانند تبلیغات شما کار می نمایند . اطلاعات دردسترس در توضیحات متا اکثر وقت ها دلیلی برای ساخت و ساز تمایل در یوزرها برای کلیک روی پیوند وب سایت میباشند. بدین ترتیب اهمیت آنان معلوم میباشد.همت نمایید برای هر برگه از تارنما تان توضیحات متا منحصربفرد و قانع کننده بنویسید .ولی دقت داشته باشید که بلافاصله از آن به کار گیری نکنید .کارایی فرمائید برای سئو نرخ کلیک تان ، یک‌سری فرمت متفاوت از توضیحات متا را تست نمایید .بطور نمونه در شرایطی‌که یک وبسایت فروشگاهی دارید ، در توضیحات متا ارزش فرآورده را قرار دهید و آن را آزمایش نمایید .به همین ترتیب آزمایش و seo توضیحات متا را ادامه دهید .

محتوایتان را در الویت قرار دهید .
 

چرا یوزرها از وبسایت شما بازدید می نمایند ؟ بخاطر محتوایتان .

براین اساس محتوای خویش را طوری تهیه نمایید که استفاده کننده بتواند بعداز کلیک کردن روی محتوایتان در بازه زمانی بازه کوتاه به آنچه که بدنبالش میباشد رسد .بعنوان نمونه تیتر شما بایستی تماما چشم خواهد شد و کاربر بدون چاره نباشد برای دیدن تیتر محتوا کاغذ را به زیر بکشد .

از هر چیزی که دقت یوزرها را از محتوا به دور میکند مانند تبلیغات یا این که پاپ برنامه های ازار دهنده پرهیز کنید . پاپ آپ ها میتوانند نرخ تبدیل تان را ارتقا دهند البته به کارگیری زیاد از انها می‌تواند استفاده کننده را اذیت نماید و احتمالا به سمت دکمه “رجوع و برگشت ” بکشاند . از پاپ آپ هایی به کار گیری فرمایید که براحتی بسته میشوند . دکمه “خروج” یا این که ” بعدا ” قادر است شایسته ترین مورد برای پاپ آپ ها باشد .

نکته : گوگل اعلام نموده است احتمال مجازات تارنما هایی که در بین محتواهایشان تبلیغات قرار می‌دهند وجود دارااست براین اساس در به کار گیری از این نوع تبلیغات محتاط باشید به ویژه آن دسته که به محض ضربه زدن به برگه ، دسترسی خواننده به محتوا را جدا می نمایند .

 

وبسایت تان بایستی بر روی تمامی دستگاه ها ( گوشی ، دسک تاپ ، تبلت .و..)  به خیر و خوبی اکران داده گردد .

تارنما شما بایستی از نگاه اندازه و سیستم های عملکردی بر روی همگی دستگاه ها بخوبی اکران داده خواهد شد .این به آن معنا میباشد که تارنما تان می بایست برای گوشی seo گردد .( یادگرفتن ریسپانسیو قالب وبسایت )

 

علاوه بر این می بایست برای آن دسته از کاربرانی که دارنده معلولیت میباشند نیز قابل مشاهده باشد .از آن جاییکه به زودی ایندکس نخستین تلفن همراه گوگل (Google’s mobile-first index) به زودی اجرا می گردد ، می بایست این گزینه را در الویت قرار دهید .

با seo تصاویرتان ، ترافیک بیشتری از گوگل بدست آورید .
 

جستجوی تصاویر گوگل می‌تواند ترافیک متعددی برای شما ساخت و ساز نماید چون توده متعددی از یوزرها جستجوی خویش را از روش تصاویر انجام میدهند .این قضیه در رابطه کسب و شغل های اینترنتی بیشتر صحت می نماید .

ولی یک مشکلی وجود داراست . گوگل به اندازه کافی باذکاوت وجود ندارد که بتواند تشخیص دهد تصاویر شما در رابطه چه میباشد .شما می بایست آن را معین فرمایید .بدین ترتیب یک متن alt توصیفی (شرح تصاویر) برای مجموع تصاویر خویش تهیه و تنظیم فرمائید و به این ترتیب ترافیک بیشتری از گوگل بدست آورید .

علاوه بر این میتوانید با به کارگیری از اسم های فایلی توصیفی ، به گوگل نشان دهید که مسئله تصویر شما چه است .

خوب :img src=”photos-of-a-clowns.jpg” alt=”photos of a clowns”

img src=”155000111.jpg” alt <“” بد:

به همین راحتی !

علاوه بر این تصاویرتان می بایست تماما فشرده سازی شوند تا براحتی بتوان انها را دانلود کرد .این یکی‌از فاکتورهای سکو بندی گوگل میباشد . ابزار وردپرسی Imagify بطور اتوماتیک تصاویر را برایتان فشرده سازی می نماید .

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 15:18


پیش از پرداختن به زمینه اشاره کوچکی به مبلغ وسعت پول صنعت سئو سايت  داشته باشیم قادر خواهیم بود بگوییم 80 بیلیون دلار…

درآمد صنعت بهینه سازی در دنیا
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که  درآمد seo در عالم چقدر میباشد

درآمد seo در کشور ایران چقدر میباشد؟

درآمد seo در کشور ایران با در آمد seo در ایالات متحده چه تفاوتی دارااست ؟

او‌لین درآمدی که از seo به دست می‌آورید این میباشد که وبسایت خودر را پباده سازی فرمایید و برای  اینکه در حاصل موتورهای گوگل چشم بشوید بایستی توسط بهینه سازی آن  را seo فرمایید

به چه شکل وبسایت راسئو نمایید؟
بانوشتن یک محتوای کیفیت بالا و بی نیاز گردیده که مربوط به دامنه کسب و فعالیت شما است و مقصود آن ارائه سرویس ها و تولیدها مایحتاج یوزرها در دست‌کم دوران هست و منجر می‌گردد که مخاطبان متعددی  به سمت تارنما شما جذب بشوند و درآمد نتایج از وب سایت ارتقا می‌یابد.

برای اینکه وبسایت  در درجه برتر گوگل چشم بشود رقابت شدیدی بین بهینه سازی کاران قراردارد چون سکو برتر معادل با درآمد عالی هست

مخارج seo به چه شکل میباشد ؟
مخارج بهینه سازی به طور ساعتی ، مبلغ در یافتی ماهیانه و یا این که پروژه ایی میباشد براساس واژه کلیدی یا این که کلمه ها و کلمات کلیدی دارای ربط .

البته غرض ما در‌این نوشته‌علمی ذکر این مورد ها وجود ندارد ما تا قبل از این در این مورد توضیح داده ایم که  تعرفه بهینه سازی تارنما چه‌گونه احتساب می شود؟

در اینجا قصد داریم کلیه مخارج بهینه سازی در جمهوری اسلامی ایران و دنیا را انتقاد و ارزیابی کنیم

درآمد بهینه سازی در جمهوری اسلامی ایران چقدر میباشد ؟

در ایران مبالغ مختلفی برای seo داخلی و فرنگی مطرح شده‌است برای مثال شما یک سایتی را پباده سازی نموده اید که قصد دارید آن را به سایرافراد معرفی نمایید که با seo به راحتی می‌توانید بدین مقصود خویش برسید

شما در بالا هزینه ای را برای بهینه سازی داخلی پرداخت می‌کنید که مشتمل بر seo تکنیکال نیز میشود همینطور برای سئو آف پیج نیز بایستی هزینه هایی را پرداخت فرمایید

offpage seo دربرگیرنده ساخت بک لینک و پیوند، بنر، رپرتاژ و برندینگ هست که مخارج آن را بایستی پرداخت نمایید

به غیر از این مورد ها که seo داخلی و فرنگی می‌باشند وب سایت های عظیم برای با صرفه شدن نیاز به مواقعی از قبیل سرور منحصربه‌فرد لبریز سرعت ( یا این که مجازی)  cdn,pbn.  و مواقعی از این قیبل دارااست که می بایست مخارج آن را  بپردازید.


هزینه هایی که بابت seo پرداخت میگردد

درآمد تمام بهینه سازی در دنیا
طبق آماری که در ماه  می در سال 2020 اعلام شده‌است هزینه تقریبی seo مجموعاَ دنیا پولی مجاورت  5.2می باشد که نشان دهنده مبلغ متعددی مجموعاَ دنیا می‌باشد.

seo هزینه میباشد یا این که سپرده گذاری
خودتان را در جهانی فکر کنید که بیزینسی دارید و اکثر بیزینس های دیگر برای مثال رقیبانتان ، در دنیای وب و تجارت مطرح می باشند اکنون چه به طور محلی ( درون سرزمین خودمان) چه به طور جهانی عمل می نمایند

در حالتی‌که در شرایط سنتی و فیزیکی باقی بمانید یا این که یک وب سایت دارید البته کسی وبسایت شما‌را نمی بییند شما از رقیبانتان عقب افتاده اید

ما برای بهینه سازی نخست هزینه می‌کنیم و وقتی که تارنما ما چشم شد پیشرفت و درآمد شما دیده گیر میباشد و ممکن میباشد کسب و عمل شما به طور کامل متحول گردد پس ما به بهینه سازی بادید صرف هزینه نگاه نمی‌‌کنیم بلکه یک سرمایه گداری طولانی دوران است

برای مثال وبسایت دیجی جنس برای تبدیل شدن به عهدوپیمان مغازه اینترنتی در کشور ایران ( که کشوری دنیا سو‌مین میباشد ) بیشتراز دو ده سال سپرده گذاری نموده است که طی سال های اخیر شاهد نتیجه ها شگفت انگیز آن بوده ایم به نوعی که مدعیان پاره ای به رقابت با دیجی جنس پرداختند


پول صنعت بهینه سازی در دنیا چقدر میباشد

آمارهای جهانی درآمد بهینه سازی
ابزارهای غیر بدون پول بهینه سازی که مبالغ هنگفتی اخذ می نمایند دربرگیرنده

Crazyegg ابزاری برای رصد و ردیابی کارایی و شیوه فعالیت وب سایت شما میباشد به یاری این ابزار می‌توانید منافع مشتریانتان را بیابید و خوی مخاطبین را انالیز فرمایید
  Ahrefs یه ابزار دوستداشتنی در مسئله دیجیتال میباشد و یاری به بازاریابی و بهینه سازی میکند .فعالیت عمده آن را میتوان ذکر کرد تجزیه تجلیل بک لینک و پیوند ها و سکو تصاحب کردن URL و تجزیه چک و مقایسه رقیبان دانست
  moz , Backlinko , semrush و … نیز است که به دنبال مقاله‌ها به نظارت هر یک می‌پردازیم

چقدر در بهینه سازی هزینه می گردد؟

80بیلیون دلار در بهینه سازی چه‌گونه کسب می شود؟
درامد seo با امارهایی که اعلام شده‌است به طور کامل این مورد اصلی می گردد که‌این مبالغ میلیارد دلاری که اعلام شده‌است از کجا آمده و به کجا میرود؟ ما در اینجا ترازو در آمد چندین تارنما در سال 2018 را که اعلام شده‌است را ذکر می‌کنیم

کرودو 32000 دلار در هر ماه در آمد داراست
Tank Think Tank (یک انجمن بهینه سازی می باشد) در آمد ماهیانه 36،000 دلار
Serpstat درآمد هر ساله 840،000 دلار
وب سایت ها و ابزارهای متعددی برای seo وجود دارا هستند که ما قادر خواهیم بود از آنان به کارگیری کنیم

فیض گیری

بجز اشخاص متحصص بهینه سازی، مورد ها دیگری نیز در‌این حوزه درآمد دارا‌هستند، و هزینه هایی بابت آن پرداخت می‌گردد، برای مثال بنرها، رپرتاژها، بک لینک و پیوند های دارای اعتبار مبلغی غیر بدون‌پول، ابزارهای seo، seo تکنیکال، خرید امکانات برای وب سایت و…

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 143 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:54


ایندکسینگ موتور کاوش به روند گردآوری، سئو سایت تجزیه محاسبه و ذخیره اطلاعات برای به کار گیری در نتیجه ها کاوش بوسیله موتور های کاوشگر است. شاخص یا این که ایندکس حقیقی موتور های کاوش جایی میباشد که همه داده های گردآوری گردیده به وسیله موتور های کاوش ذخیره می گردند.

هر شیت وبی که بوسیله گوگل در لیست نتیجه ها کاوش به اکران میاید تا قبل از این به وسیله گوگل آیتم بازبینی قرار گرفته میباشد و آیتم تائید گوگل است؛ به‌این صفحاتی که در لیست پیشنهادی گوگل تثبیت گردیده اند ایندکس گوگل می گویند.

به لهجه معمولی: هر کاغذ ای از تارنما که در گوگل به ازای جستجوهای صورت گرفته نشان داده می شود یک ایندکس میباشد که به وسیله گوگل پیش از این خوانده و ضبط شده‌است و در حاصل قادر است نشان داده گردد

در واقع، این ایندکس موتور کاوش میباشد که نتیجه ها لغت ها کاوش گردیده را مهیا میکند و صفحاتی که در گوگل یا این که بقیه موتور های کاوش ذخیره و در فیض کاوش های شما نمایش داده می شود.

هر کاغذ ای که در سایتی منتشر می‌گردد در بالا جزو حاصل گوگل نخواهد بود و بایستی در آغاز به وسیله ربات های گوگل، ایندکس خواهد شد. گوگل به راه‌های متفاوت ممکن میباشد بدین پیوند ها رسد و آنان را گزینه واکشی قرار دهد، درحال حاضر قابلیت و امکان داراست از روش شبکه های عمومی که لینک و پیوند تارنما در آن‌ها منتشر گردیده باشد یااینکه خویش مالک و یا این که طراح تارنما درخواست بدون واسطه ایندکس کردن را داده باشد، برای گوگل فرقی نمیکن و به وظایفش فعالیت می نماید و ایندکس هایش را آپ تو دیت می نماید.

موتور های کاوش داده هایی را که برای شما به اکران میگذارند را بصورت زنده پیدا و دسته بندی نمیکنند، بلکه تا قبل از این همه وبسایت ها را کپی و واکشی کرده اند و در جداولی ذخیره کرده اند. حتی امتیاز بندی هایی برای هر محتوا در حیث گرفته اند و هنگامی که شما عبارتی را کاوش می‌کنید تا حدودی میدانند چه اطلاعاتی را برای شما به اکران بگذارند.

فارغ از ایندکس، موتور کاوش مثل گوگل برای هر کاوش که انجام میشود مقدار قابل توجهی بازه و عملکرد نیاز دارااست، بدون چاره میباشد خیر صرفا هر ورقه تارنما و هر قطعه از داده ای را تحقیق کند، بلکه هر اطلاعاتی که به آن دسترسی داراست را بایستی گزینه بازبینی و مقایسه انجام دهد تا مطمئن گردد که فیض کاوش با واژه و کلمه کلیدی متبوع دارای ارتباط میباشد.

این عملیات در مقطع بسیار کوتاه در توان میلی ثانیه حتما فارغ از ایندکس کردن گذشته قابلیت پذیر وجود ندارد تا از میان میلیون ها داده فیض ای مطابق لحاظ و ذوق شما به اکران بگذارند.

خزنده گوگل که در پی درخصوص آن بیشتر توضیح خوا‌هیم بخشید وظیفه طغیان به تارنما ها را داراست و تک تک صفحه ها هر تارنما را بررسی و آنالیز می نماید؛ در صورتیکه استاندارد های نخستین اعم از محتوایی و تکنیکی را رعایت نموده باشد و اختلال بدون شوخی ای نداشته باشد چگالی کلمه ها و دیگر مورد های درجه بندی و رقابتی را به هم پا نشانی کاغذ به index هایش اضافه می نماید.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 26 شهريور 1399 ساعت: 17:44


مهمترین سوال های یوزرها مرتبط  سئو سایت با جدیترین الگوریتم BERT گوگل (و جواب به آنها!)
از به عبارتی اولِ نشر الگوریتم نو گوگل، یوزرها سوال ها متعددی در رابطه این دستاورد وسیع گوگل پرسش کرده اند که به دنبال به مهمترین آنان جواب می دهیم.

آیا الگوریتم BERT برای گویش فارسی هم فعال میباشد؟ گوگل اعلام کرده این سبک در آغاز تنها برای کوئری های لهجه انگلیسی فعال میباشد البته به گذر زمان برای همه گویش های عالم مثل لهجه فارسی هم اعمال می‌شود.
سبک برت به عبارتی رنک برین نو میباشد؟ به جهت ماهیت هوش تصنعی و مصنوعی برت، توده متعددی آن را با رنک برین مقایسه میکنند. با اینکه BERT یک دستاورد در حوزه هوش تصنعی و مصنوعی گوگل میباشد اما ارتباطی به رنک برین ندارد. در شایسته ترین شرایط قادر خواهیم بود بگوییم که‌این دو الگوریتم تحت عنوان کامل کننده در کنار هم فعالیت میکنند.
این الگوریتم از چه وقتی رسما در سرچ گوگل اعمال گردیده؟ برت از آخرها ماه اکتبر سال 2019 برای او‌لین توشه وارد سازوکار جستجوی اینترنتی شد و مبنی بر گزارش گوگل، تا به درحال حاضر حاصل مقبول و خیر را در برگه حاصل کاوش گوگل اعمال کرده
آیا برت گوگل معنی بازاریابی محتوا را تغییر‌و تحول می دهد؟ زمانی گوگل فهم بیشتری از گویش ما پیدا نماید، ما هم بهتر می توانیم محتوای با ارزش خویش را به دست استفاده کننده برسانیم. فقط کاری که می بایست انجام دهیم این میباشد که برای استفاده کننده و به لهجه وی محتوا ساخت و ساز کنیم و ابداً نگران این نباشیم که گوگل متوجه این تکان ما نمی‌شود.
تاثیر جدیدترین الگوریتم گوگل (BERT) را فهمیدیم، حال چیکار کنیم؟
اکثری از وبسایت ها که در رابطه جدیدترین الگوریتم گوگل کلام کرده اند، صرفا به نقل به مضمون کردن وبسایت های فرنگی اکتفا کرده اند و با ارائه یک‌سری دیتای دسته نخستین، یوزرها را با نماد سوالهای متعددی رها کرده اند. البته با تلاوت مقاله ها و خبر‌ها متفاوت در رابطه BERT او‌لین سوالی که از خودمان می پرسیم این میباشد که ما بایستی چیکار کنیم؟

تاثیر برت در طریق های ساخت و بازاریابی محتوا
او‌لین تغییر تحول که با روی عمل وارد شدن سبک زبانی تازه گوگل به سئوکاران واجب میگردد، تغییر‌و تحول در ساخت‌و‌ساز محتوا و به خصوص محتوای متنی میباشد. شیوه های کهن ساخت‌و‌ساز محتوا مثل تکرار واژه و کلمه کلیدی یا این که سبز کردن لامپ YOAST وردپرس برای چشم شدن در گوگل دیگر موءثر نخواهند بود. به مکان آن، بایستی با استعمال از تحقیق کلمه ها کلیدی، بتوانیم به صورت ظریف تری غرض جستجوی یوزرها را فهم و شعور کنیم و با به عبارتی زبانی که یوزرها در حالا کاوش می‌باشند، استارت به ساخت‌و‌ساز محتوا کنیم.

به صورت نمونه قسمت People Also Ask یا این که سفارش های گوگل در لهجه فارسی می توانند صحیح مانند یک قطب نما، روش صحیح ساخت‌و‌ساز و بازاریابی محتوا را در بعدازظهر پادشاهی BERT به ما نشان دهند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 16:52


فراگیری بازاریابی محتوا
درین نوشته‌علمی به یادگرفتن بازاریابی محتوا   سئو سایت برای کلیه کسب و امور می‌پردازیم و طرز های متعدد بازاریابی محتوا را تشریح و ارزیابی میکنیم.

بازاریابی محتوا چه می باشد؟
بازاریابی محتوا ساخت‌و‌ساز و نشر محتوا به روشهای بازاریابی دیجیتال با مقصود ارتقا دور اندیشی از مارک ، بهبود بهینه سازی وب سایت و ساخت و ساز عشق و علاقه در مخاطبان میباشد. که در غایت سبب میشود کاربر به یک مشتری بالفعل تبدیل خواهد شد. یعنی زمانی که مشتریان قصد به خرید می‌گیرند، جنس شما‌را نسبت به بقیه رقبا ترجیح میدهند.

بازاریابی محتوا خلاف بقیه تبلیغات، یک رابطه دو طرفه میباشد و نشان میدهد که به مشتریان خویش اهمیت می دهید. امروزه بیشتر از هر مدت دیگری، عموم میخواهند شم نمایند که شما به آن‌ها اهمیت می دهید. دنیای تبلیغات بلندتر و لبریز رمز و صداتر از پیشین فعالیت می نماید و دقت به استفاده کننده ارزشمندترین منبع برای جلب حیث آنهاست.

Joe Pulizzi اولی توشه معنا بازاریابی محتوا را به دنیا معرفی کرد و در سال 2010 موسسه content marketing را احداث کرد.  به گفته ایشان، اساس و پایه بازاریابی محتوا، محتوا و قصه پردازی معمولی و کیفیت بالا میباشد.

ارتباط بهینه سازی تارنما و بازاریابی محتوا
در فعالیت، سئو موتور کاوش ( seo وب سایت بهینه سازی ) و بازاریابی محتوا یکی‌از میباشد. برای دستیابی به درجه برتر در صفحه ها حاصل موتور کاوش ( SERP )، به محتوای ارگانیک کیفیت خوب نیاز دارید. برای دانستن اینکه کدام واژه کلیدی را آیتم مقصود قرار دهید، به seo نیاز دارید.

سئو یک مولفه اصلی بازاریابی محتوا میباشد و به همین عامل اکثر زمان ها محور مهم کلیه استراتژی ها و کمپین های بازاریابی محتوا میباشد. سئو محتوا این مجال را به شما میدهد که پیام رسانی برندتان را برای یک کاربر امروزی و مدرن به روزرسانی فرمائید، در لغت ها کلیدی باارزش، جايگاه بهتری نسبت به رقبای خویش بدست آورید، و صفحه ها وبسایت خویش را با حق تقدم های وب سایت مپ گوگل هماهنگ فرمایید.

چهت نیل به هدف ها بازاریابی محتوا، بهینه سازی تارنما اکثر وقت ها شایسته ترین تاکتیک برای آغاز میباشد.

فاکتورهای جايگاه بندی
در اجرای seo وب سایت، فاکتورهای درجه بندی خاصی وجود داراست که بایستی در حیث بگیرید. طبق گفته های گوگل، بیشتراز 200 فاکتور وجود داراست که موتور کاوش هنگام خزیدن در اینترنت و ایندکس کردن صفحه های اینترنت آن‌ها را تحلیل می نماید. مبنی بر اینکه چه‌گونه وبسایت و محتوای وبسایت بدین نظارت ها جواب می‌دهد، الگوریتم موتورهای کاوش صفحه های وبسایت را به جستجوکنندگان ارائه می نماید.

برخی از فاکتورهای درجه بندی از دیگر فاکتورها اصلی خیس میباشند و متاسفانه گوگل اکثر وقت ها وزن ظریف هرکدام را نشان نمی دهد. آنچه میدانیم این میباشد که فاکتورهای اساسی دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشد:

پیوند ها
محتوا
Rankbrain
ترافیک بدون واسطه اینترنت
پباده سازی ریسپانسیو برای شیت نمایشگرهای گوناگون
HTTPS
لغت ها کلیدی Anchor text
سیگنال های خلق یوزرها
به عبارت دیگر، هر آنچه را که در اینترنت منتشر میکنید نیاز داراست تا : 1- بک لینک و پیوند دارای اعتبار برایش ساخت‌و‌ساز فرمایید 2- برای خواننده‌گان اثرگذار باشد 3- نرخ کلیک و برهه زمانی ماندگاری در کاغذ شایان توجه باشد.

سوای seo نمی توانید محتوا را انجام دهید، سوای محتوا هم نمی توانید seo را انجام دهید. این دو از هم تفکیک ناپذیرند.

مزایای بازاریابی محتوا
تعداد بی شماری مزیت برای بازاریابی محتوا وجود داراست. بعضی از مهم‌ترین مزایای آن عبارتند از:

تبدیل ارزان خیس
فروش بیشتر
کاهش بازاریابی و سربار فروش
سختی ها کمتر برای ورود به بازار
ساخت‌و‌ساز و صلاحیت رهبری توانا خیس
حاصل قابل اندازه گیری و عملی
ترافیک بیشتر
بهبود سکو بندی در موتورهای کاوش
رهبری تامل
به اشتراک گذاری ذهنیات
رئیس آوازه
ساختن لیست نشانی اینترنتی
متحد کردن مجموعه های فروش و بازاریابی یک غرض ارزشمند برای هر شرکتی میباشد. البته این فیض به‌تدریج نتایج می گردد. با بازاریابی محتوا، تلاشهای هر دو دپارتمان در یک مسیر قرار می‌گیرد. برای مثال، گروه بازاریابی میتواند از نتیجه ها تماس های فروش و برخورد مشتریان به کار گیری نماید. در عین اکنون دپارتمان فروش میتواند با توزیع ضمانت بازاریابی اکتشاف خویش را اجرا نماید.

برای آنالیز مزایای بازاریابی محتوا می بایست یک گام عقب رجوع: سازمان شما می‌خواهد چه چیزی بدست آورد؟ براین اساس، میتوانید هدف ها تجاری سازمان را با هدف ها بازاریابی محتوا و اقدامات خاص لینک و پیوند دهید.

اجرای کمپین های بازاریابی محتوا، شیوه را چهت نیل به هدف ها تجاری سازمان، فارغ از هدر دادن منابع در استراتژی های کوتاه بازه یا این که تبلیغات مالامال هزینه، هموار می سازد.

رابطه بازاریابی محتوا و بازاریابی سنتی
بازاریابی سنتی به تاکتیک های سابق خیس و عادی خیس که در قبل و حتی امروزه به کارگیری میشود اشاره دارااست. برای مثال: بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت، خبرنامه، بیلبورد، تبلیغات تجاری در رادیو و تلویزیون و …

بازاریابی سنتی منجر میشود

ممکن میباشد تجربه کاربری نیکی نتیجه ها نشود
از نگاه هنگامی محدودیت دارااست
مقرون به صرفه وجود ندارد
ممکن میباشد سبب به ساخت و ساز کیفیت عالی ذیل گردد
بازاریابی محتوا به مصرف کنندگان اذن میدهد محصولی کیفیت عالی سوای محدودیت هنگامی در سطح وب و فضای مجازی پیدا نمایند.

گونه های محتوا
فرمت های بازاریابی محتوا اکثر اوقات می‌تواند مبتنی بر انتظارات مشتری و تقاضای یوزرها تغییر‌و تحول نماید. به صورت کلی محتوا میتواند به 5 دسته تقسیم گردد:

فرمت نوشتاری محتوا:

مقاله ها بلاگ
توضیحات فرآورده
ورقه فرود
خبر‌ها
فولدر های راهنما
سوال های متداول
نشانی اینترنتی
اطلاع رسانی
کتابهای الکترونیکی
مقاله ها سپید
مطالعات موردی
کلیپ:

وب لاگ های ویدئویی
تولیدها استدیویی
ویدیو از گفتگو و ایده ها یوزرها
کارتون
ویدیو اکران کالا
اطلاع رسانی های کمپانی
فیلم از حوادث
پوشه های GIF
حقیقت مجازی و حقیقت افزوده
گرافیک:

اینفوگرافیک
تصاویر سفارشی
Call-to-action
قالب بندی محتوا
شبکه‌های‌عمومی:

محتوای ساخت گردیده به وسیله یوزرها – مثل: ایده ها در شبکه های عمومی
کمپین های هشتگ
نظرسنجی ها در شبکه‌های‌اجتماعی
مسابقات
آزمونها
پوشه صوتی:

پادکست
وبینار
رای زنی های ضبط گردیده
اکثری از گونه های محتوا نیاز به همیاری با بقیه فرمتها دارا‌هستند. برای مثال، می اقتدار در مقاله ها سپید از اینفوگرافیک و مطالعات موردی بهره برد.

شبکه های بازاریابی محتوا
روش نشر و تبلیغ محتوایی که ساخت‌و‌ساز می‌کنید به اندازه ایجاد محتوا اهمیت دارااست. در عین هم اکنون که ابزار بازاریابی به شما امداد می نماید که مارک خویش را تمجید فرمائید و پیامی را که می‌خواهید به استفاده کننده منتقل نمایید، کانالهایی که ابزارهای نیکی برای انتقال محتوا دارا هستند قادر است روی مخاطبان به خیر تاثیر بگذارد و کارایی خیر و خوبی داراست.

کانالهای زیادی وجود دارااست که بازاریابان می‌توانند برای تعامل با مخاطبان و مشتریان از آن‌ها استعمال نمایند. در اینجا تعدادی ابزار پر کاربرد برای توزیع محتوا را به شما معرفی می‌کنیم:

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 18:00


برای پی بردن تفاوت بوستان دامین و ریدایرکت شایسته ترین  سئو سایت  شیوه این میباشد که کاملا مضمون‌ این دو اصطلاح را بدانید و با کاربرد آن‌ها در دنیای اینترنت آشنا باشید. در‌این نوشته‌علمی از تارنما پونه مدیا قصد داریم که تفاوت بوستان دامین و ریدایرکت را تماما برای شما توضیح دهیم و عقیده داریم که شایسته ترین طریق برای درک کردن تفاوت دربین دو معنی، این میباشد که بدانید تعریف‌و‌تمجید آن مفاهیم چه می‌باشد. پس با ما یاروهمدم باشید تا تعریف و تمجید بی آلایش و قابل درکی از بوستان دامین و ریدایرکت در مشت شما در اختیار بگذاریم و در انتها یک فیض گیری کلی در مورد این دو مضمون‌ کاربردی داشته باشیم.

 

تمجید ریدایرکت
به طور معمولی می اقتدار اعلام‌کرد که ریدایرکت در معنای تغییر و تحول مسیر میباشد و زمانی از این معنی در دنیای اینترنت استعمال میکنیم، مقصود ما این میباشد که مسیر مخاطب و ربات های موتور کاوش را تغییر‌و تحول دهیم. در کل ما دارنده دو نوع ریدایرکت موقت (302) و ریدایرکت همیشگی (301) هستیم، که سازه بر حالت وبسایت و غرض خویش، از ریدایرکت متبوع خویش به کارگیری می‌کنیم. ریدایرکت در کل می‌تواند تغییرات پایین را در پروسه عمل موتور کاوش و یا این که مخاطب وارداتی به وب سایت شما تولید نماید:

تغییر تحول مسیر دادن از برگه‌ای در یک تارنما به شیت ای در وب سایت دیگر
ریدایرکت از http به https و بالعکس یا این که به بیانی تغییر و تحول پروتکل
تغییر و تحول و دستکاری URL در یک وبسایت یا این که به گویش بی آلایش خیس، تغییر تحول مسیر استفاده کننده از شیت a به b
در صورتی شما صاحب و مالک یک تارنما می‌باشید می بایست در لحاظ داشته باشید که موردها به کار گیری از ریدایرکت 301 عبارتند از:

انتقال دادن صفحه های با نشانی دیرین و فارغ از استعمال، به صفحه های با نشانی تازه
تغییر دادن نشانی یک وبسایت، تغییر‌و تحول ساختار و نشانی صفحه های
نصب یا این که تزکیه گواهینامه امنیتی SSL


تعریف و تمجید بوستان دامین
بوستان دامین یا این که دامنه بوستان گردیده (Parked domain) در قوانینی به کارگیری میشود که شما بخواهید کاربرانی را که مبتلا نادرست تایپی میشوند و یا این که پسوند تارنما شمارا غلط ارائه میکنند، به دامنه مهم تارنما خویش هدایت نمایید. برای شعور بهتر مضمون‌ بوستان دامین، کوشش می‌کنیم که‌این مورد را یک نمونه بی آلایش، برای شما خواننده‌گان قابل لمس کنیم:
فرض فرمایید که اسم دامنه مهم شما poonehmedia.com میباشد، البته یک مخاطب به خطا نشانی تارنما شمارا به طور poonehmedia.ir در مرورگر خویش وارد می نماید. درصورتی که که دامنه poonehmedia.ir روی دامنه مهم، یعنی poonehmedia.com بوستان نشده باشد، استفاده کننده نمی تواند وارد وبسایت شما گردد، به همین ادله شما اصطلاحا بایستی دامنه‌ای که در آن از پسوند غلط مستعمل میباشد را روی دامنه اساسی خویش بوستان فرمائید. آیتم بسیار مهمی که راجع به انجام بوستان دامین می بایست به حافظه داشته باشید این میباشد که دامنه‌ای که قصد بوستان کردن آن روی دامنه اساسی خویش را دارید بایستی فعال گردیده باشد و همینطور DNS های آن مطابق با هاست اول متبوع شما تهیه گردیده باشند.

 

فیض گیری
پی بردن تفاوت بوستان دامین و ریدایرکت به شما امداد می نماید که مخاطبان خویش را از دست ندهید و هم‌زمان بتوانید که از جریمه های گوگل در امان باشید، ولی نکته بسیار مهمی که بایستی دراین باره به خاطر داشته باشید این میباشد که ایرادات رایج که در فرآیند بوستان دامین و ریدایرکت فیس میدهد، منجر می گردد که شما نتیجه ها معکوس بگیرید و نتوانید به فیض دلخواه خویش برسید.
شایسته ترین راهکار برای شما این میباشد که از دید کارشناسان و اشخاص زبده دراین مورد به کارگیری فرمائید. علاوه بر این تجهیزات اضافه مفیدی می‌باشند که با به کارگیری از آن‌ها، می‌توانید کسب و عمل اینترنتی خویش را افزایش دهید. توضیح در خصوص سرویس ها مفیدی که پونه مدیا قادر است در مشت شما قرار دهد در یک مقاله قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد، به همین ادله شما میتوانید برای کسب داده ها بیشتر با ما تماس حاصل نمایید. مشاوران ما به طبع به شما امداد می نمایند که راحتتر به جواب سوالهای خویش برسید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 18:06


زمانی یوزرها بر روی تبلیغات کلیک می‌نمایند، پولی به اکانت سئو سايت مالک تارنما واریز میگردد.

با به کارگیری از فناوری جستجوی اینترنتی، گوگل تبلیغاتی را که مرتبط با محتوای خاص یک برگه اینترنت می‌باشند، ارائه می دهد.

برای مثال، در‌صورتی‌که فردی در ورقه وبی جای‌دارد که نهایی مسابقات گلف را پوشش میدهد، گوگل در زمینة باشگاه‌های گلف یا این که خرقه‌های گلف تبلیغات ارائه خواهد اعطا کرد.

در شرایطی‌که صاحب آن وبسایت می باشید، هر توشه که کسی روی یک کدام از آن تبلیغات کلیک نماید، پول اخذ میکنید. این معمولاً تحت عنوان تبلیغات به ازای هر کلیک (CPC) نامیده می‌گردد.

مزایای عمده کسب درآمد از گوگل
شما حتی ممکن میباشد متوجه تبلیغات بنری نشوید. ما تحت عنوان یک جامعه خردمند اینترنتی، حافظه گرفته‌ایم که آنان را غربال کنیم. همینطور برنامه غربال بنر نیز وجود داراست چون تبلیغات بنری می تواند بسیار آزاردهنده باشد و به مخاطبان تارنما شما زخم برساند.

با این حالا، «گوگل ادسنس» گوناگون میباشد، چون این تبلیغات، از تبلیغات پهناور بنری مزاحمت کمتری دارا‌هستند و محتوا مشخصاً به ورقه اینترنت مربوط می‌گردد و به این ترتیب تأثیر بیشتری دارااست.

همینطور می‌اقتدار با به کار گیری از تبلیغات گوگل یک معاش تندرست ساخت. با استعمال درست از ترافیک، محتوا و یوزرها، می توانید هر ماه هزاران دلار درآمد کسب نمایید.

شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که تبلیغات گوگل را در وبسایت خویش راه‌اندازی فرمائید، بنشینید، استراحت نمائید و گردش پول را تماشا فرمایید.

این‌راه کارگر وجود ندارد. مانند هر تجارتی این فعالیت مستلزم سرمایه‌گذاری در طی میباشد تا رجوع مبلغی را که پرورش اکانت گشوده کرده‌اید، تحقق‌یافته ملاحظه کنید.

عمل تبلیغات گوگل چه‌طور میباشد؟
در صورتیکه اکنون بلاگ یا این که وبسایتی دارید که هر ماه صد هزار بازدیدکننده دارااست، این رقم بیش تر از 1 میلیون در هر سال میباشد. در حیث بگیرید که چه گونه این مورد بالقوه به درآمد تبلیغاتی بالقوه رابطه داراست:

شما صد هزار برداشت تبلیغاتی (بازدید) دارید.
شما نرخ کلیک(CTR) 1٪ دارید که استاندارد میباشد.
یک درصد از 100،000 می شود 1000.
در صورتی‌که CPC اطلاع رسانی 0.01 دلار میباشد، 10 دلار درآمد کسب میکنید.
در شرایطی‌که CPC اطلاع رسانی 1.00 دلار میباشد، 1000 دلار هزینه می کنید.
تفاوت متعددی در بین این دو وجود دارااست و واضح میباشد که اکثر تبلیغات با نرخ 1 دلار به ازای هر کلیک انجام نمیشوند. احتمالاً در جایی میان آن دو، نرخی مشاهده میکنید که احتمالاً صدها دلار در هر ماه اضافه میشود.

هرچه واژه کلیدی جالب خیس و عظیم‌خیس باشد، خودش سبب تبلیغ و ارتقا بازدید می گردد و به به عبارتی واحد سنجش CPC ذیل‌خیس میباشد و این ها اطلاعاتی میباشد که می توانید از آن استعمال فرمایید.

حداکثر درآمد تبلیغات گوگل
چه بخواهید از وب لاگ یا این که وبسایتی که موقتیً در چنگ دارید درآمد کسب فرمائید و چه بخواهید وبلاگی با غرض پول درآوردن به صورت ادسنس تولید فرمائید، طرز‌های مختلفی وجود داراست که می توانید درآمد خویش را ارتقاء دهید:

از با صرفه‌سازی موتور کاوش برای به حداکثر رساندن عبارات کلیدی در محتوای خویش به کار گیری فرمائید.
بیشتر بنویسید. هرچه بیشتر در رابطه مسئله خویش بنویسید، لغت ها کلیدی بیشتری برای کاوش و تقویت تبلیغات در گوگل برای شما وجود داراست.
تعداد دفعات بیشتری محتوا منتشر نمایید. مطالب بیشتر همگی چیز میباشد و هرچه نو‌خیس بهتر.
مطالب اثر گذار و ظریف ارسال نمائید. زمانی آشغال‌ای پر‌از کلمه ها کلیدی ارسال میکنید، تلاوت آن سخت میشود و عموم را فراری میدهد. شما می خواهید وبسایت شما گیرا باشد، به این ترتیب سبب ساخت ترافیک میشود.
مکان پای خویش را سفت نمایید. کلام درباره‌ی فوتبال خوب میباشد، البته هزاران نفر آن را انجام میدهند. یک مورد کمتر دوست داستنی مانند تیم موسیقی متن فیلم شرایط متفاوتی داراست.
ترافیک خیلی بد ساخت‌و‌ساز نکنید. بی آلایش‌خیس آن میباشد که تصور کنید ترافیک متعددی تولید فرمایید، ولی در صورتی خصوصیت های مایحتاج را نداشته باشد و اشخاص در آنجا برای تلاوت مطالب‌تان حضور نداشته باشند، در‌این حالت برد زود گذر خواهد بود. همینطور بر CTR شما تأثیر می گذارد.
از گوگل آنالیتیکس استعمال فرمایید. گوگل ابزارهای رایگانی در مشت شما قرار میدهد تا سایت خویش را از جهت سودآوری آنالیز فرمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 20 شهريور 1399 ساعت: 13:27


یادگرفتن seo مساله ای وجود ندارد که بتوان کوتاه برهه زمانی به کسی سئو سایت مجموع نکات را یادگرفتن بخشید و به وی اعلام کرد که صرفا با به کارگیری از آنها به راحتی می‌توانید وبسایت خویش را در شیت نخستین گوگل قرار بدهید. ولی اصول اساس یک کدام از میباشد و تغییری نمی نماید اما با دقت به تغییر‌و تحول مداوم الگوریتم های گوگل ، نیاز میباشد که هرروز علم خویش را دراین باره آپ تو دیت نگه دارید و از نهایی بروزرسانی و تغییرات تکنیکی آن باخبر گردید.
برای فراگیری seo شیوه ها و منابع مختلفی وجود داراست. شما می‌توانید در سوله های یادگرفتن بهینه سازی که به وسیله شرکتهای یا این که کالج ها اجرا مي شود، کمپانی فرمایید. می اقتدار مقالاتی را در وب لاگ های مختلف ولی دارای اعتبار فرنگی و فارسی قرار داده می گردد، به کار گیری نموده و همینطور در کلاس های محرمانه کمپانی کرده و از مشورت و کارشناساسان بهینه سازی خبره نیز یاری بگیرید.

اکثر شرکتهای و موسسه ها کوشش می نمایند که برای بدست آوردن میدان رقابت، مبادرت به یادگرفتن بهینه سازی از روش نکات همگانی در نصیب مقاله ها تارنما خویش نمایند و همینطور با برگزاری عصر ها و کارخانه های تخصصی، seo را به طور عملی را دانشجو یان خاطر دهند. اساسا کمپانی وقف عام اشخاص با هر حرفه و تخصصی درین زمان ها آزاد میباشد.

درین نوشته‌ی‌علمی فراگیری بهینه سازی، قصد داریم که 12 وب سایت که مبادرت به یادگرفتن بهینه سازی می نمایند را معرفی کنیم. استعمال از منابع این وب سایت ها بدون‌پول میباشد و سفارش می شود که مطلقا از آنان برای یک توشه هم که شده‌است، مطالب آنها را بخوانید.

12 منبع بدون‌پول فراگیری seo
1. Moz.com

او‌لین وبسایت که به وسیله متخصصان seo برای یادگیری و یادگرفتن بهینه سازی پیشنهاد می شود. انجمن های حاذق دارای ارتباط درین وب سایت و همینطور قسمت مقاله‌ها کارکشته که دارااست، آن را تحت عنوان یک منبع کارکشته هم برای یادگرفتن و هم مرجعی از آخری تغییرات در‌این حوزه قرار داده میباشد. مقاله‌ها این وبسایت تماما طولانی و متناسب میباشد و همگی نکات را دربرمیگیرد.

2. Webmaster World

وبلاگ نویسان بهینه سازی از اینکه وب از مطالب با تیتر فراگیری seo فارغ از در حیث تصاحب کردن کیفیت اشباع شده‌است، ابراز نگرانی می نمایند و برخی ها خویش را از این نوع اشباع مسئول میدانند. از این رو وب سایت webmasterworld.com بوجود آمد. این وبسایت یک فروم آنلاین میباشد که در آن به نظارت و فراگیری بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی پرداخته می گردد و متخصصان این حوزه به سوالهای اشخاص جواب میدهند.

3. سئو By the Sea

یک کدام از شایسته ترین وب سایت ها که مشتمل بر مقالاتی میباشد که درباره‌ی نکات seo برای موتورهای کاوش در آن مطالب بسیار مفیدی میتوانید پیدا نمایید.

4. The Anatomy of a Large-Scale Hypertextual Search Engine

یک نوشته ی علمی ای میباشد که به وسیله لاری پیج و سرجری در بین برای انتها طومار دکترای خویش، مندرج میباشد. این نوشته ی علمی دربرگیرنده طرح کلی از امور و مواقعی میباشد که در گوگل انجام می‌شود و دارای اهمیت هستند.

قرائت نوشته ی علمی بالا به شما در واقع مشاهده کرد کلی از هسته مهم کار گوگل و کارهایی می بایست درآن انجام دهید تا مرتبه تارنما شما ارتقا پیدا نماید، یاری بخش اعظمی می نماید و میتواند تحت عنوان یک منبع یادگرفتن بهینه سازی در حیث گرفته خواهد شد.

5. Search Engine Joual

یکی تارنما های دارای اسم و رسم در جهان میباشد که مشتمل بر مقالاتی راجع‌به فراگیری بهینه سازی و کلیه آنچه اشخاص به آن نیازدارند می‌باشد.

ولی پیشنهاد میکنیم که در حالتی‌که قرار میباشد که از منابع آنلاین به کار گیری نمائید، مسلما وبسایت های زیادی را دراین باره پیگیری و مطالعه نمایید.

6. Google’s سئو Guidelines

در‌این شیت تارنما شما می‌توانید تکنیک ها متنوع اکثری در باب seo را به طور خلاصه مطالعه فرمایید.

7. Search Engine Land

این تارنما به وسیله دانی سولیوان که شناخته گردیده ترین شخص در seo میباشد، فعال‌ساز‌ی شده‌است. دانی در‌این تارنما نهایی تکنیک های حوزه بهینه سازی را که به وسیله خودش و دیگر متخصصان این حوزه وجود داراست، قرار داده میباشد. یک کدام از شایسته ترین منابع یادگرفتن بهینه سازی برای کسانی میباشد که قصد فعال سازی یک مغازه اینترنتی را دارا‌هستند.

8. Marketing Land

یک کدام از اصلی ترین تارنما ها که پایانی اخبارهای حوزه بازاریابی را پایین پوشش خویش قرار میدهد. درین تارنما مقاله‌ها متفاوت که به طور روزمره قرار داده میگردد و همینطور گونه های موضوعات در حوزه بازاریابی اینترنتی، در‌این وبسایت قرار گرفته میباشد.

9. SEM Post

این وبسایت در سال 2014 به وسیله جنیفر اسلگ ساخته شده است. در‌این وب سایت، اخبارها و مطالب حوزه بازاریابی دیجیتال قرار گرفته میباشد. جنیفر که تحت عنوان یک کارشناس و تالیف کننده در حوزه بازاریابی شناخته شده‌است، تلاش نموده است که درین تارنما، مطالبی را پیرامون یادگرفتن بهینه سازی( seo داخلی و بیشتر اما سئوی خارجی) در آن قرار دهد.

10. SERoundtable

مقصود این وب سایت، نظارت و بازدید محبوبترین مطالب در فروم های SEM میباشد. این یک منبع عالی برای آپ دیت ماندن داده ها در‌این حوزه میباشد.stanford

11. Google’s Search Engine Optimization Guide

در‌این وبسایت معدود شیت، شما خواهید آموخت که گوگل بیشتر در ادامه چه چیزهایی هست و اساس های بهینه سازی را تماما خواهید آموخت. این اساس ها مشتمل بر متاتگ ها، عکس ها، نشانی کاغذ و غیره میباشد و یک منبع مبنا فراگیری بهینه سازی برای مبتدیان میباشد.

12. Bonus: Your Experience

شایسته ترین شیوه برای یادگیری بهینه سازی، استعمال از تجربیات بقیه افراد، مخصوصا متخصصان این حوزه میباشد. شما به راحتی می‌توانید با اشخاص کارشناس درین حوزه در شبکه های مردمی و غیره رابطه برقرار کرده و از علم آنان تا جایی که ممکن میباشد، به کار گیری نمایید. در واقع بجای استعمال از تارنما، از تجربیات سایر افراد به کار گیری نمائید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 17:31

سئو سایت

 


Numbers and Error Codes (اعداد و کدهای اشتباه)
به‌دنبال تنی چند از کدهای خطای جان دار می‌باشند که می بایست بدانید در چه مواردی بعد از نوشتن یک URL یا این که کلیک کردن بر روی یک لینک و پیوند در تارنما شما ظواهر میگردند. به دلیل آنکه این موردها بر روی سعی تارنما شما و روش درجه بندی آن در موتورهای کاوش تاثیرگذار خواهد بود.

۳۰۱
در حالتی‌که این کد نادرست را هنگام سعی برای دسترسی به یک شیت از سایت خویش ببینید، بدین مضمون‌ میباشد که شیت متبوع شما در دسترس وجود ندارد و به صورت اتومات به کاغذ اینترنت دیگری هدایت شده‌است. این قضیه تحت عنوان permanent redirection (هدایت همیشگی) شناخته شده‌است و میتواند برای تارنما های با URL و دامنه تازه اثر گذار باشد.

۴۰۰
این شماره یک درخواست URL ناموفق را نشان می‌دهد که بدین مفهوم میباشد که در آن URL خطایی وجود دارااست و نمی تواند به وسیله اینترنت سرور پردازش خواهد شد. درصورتی که این غلط را مشاهده کردید، بایستی این پیوند را به پیوند دیگری که میتواند پردازش خواهد شد، به روز فرمایید.

۴۰۴
وقتی که خطای ۴۰۴ اخذ می‌کنید، به این مفهوم میباشد که سرور نمی تواند URL را پیدا نماید. این مورد معمولا هنگامی رخداد می افتد که یک شیت به صورت تصادفی حذف خواهد شد و یااینکه یک URL خطا را درخواست نمایید.

۴۱۰
این کد نادرست بدین مضمون‌ میباشد که کاغذ اینترنت از دربین رفته میباشد و دیگر نمی تواند در وبسایت بازیابی خواهد شد.

Organic Traffic (ترافیک ارگانیک)
واحد سنجش کاربرانی که از روش حاصل جستجوی طبیعی به سایت شما می رسند، ترافیک طبیعی یا این که ارگانیک اسم داراست. از جمله وقتی که استفاده کننده یک پرس و جو را در یک موتور کاوش تایپ می نمایند و بر روی لینک و پیوند شما در لیست نتیجه ها کلیک می نماید.

Page Authority (اعتبار برگه)
اقتدار صفحه ها وبسایت شما و احتمال کلی که آنان در موتورهای کاوش یافت گردد و مقدار متعددی ترافیک ارگانیک را جذب نمایند.

Page Segmentation (تقسیم بندی کاغذ)
مناطقی که عبارات کلیدی در یک ورقه اینترنت قرار می‌گیرند.

(Pay-Per-Click (PPC (پرداخت برای هر کلیک)
همینطور تحت عنوان “هزینه هر کلیک” شناخته می گردد که در آن تبلیغ کنندگان مخارج جزئی را برای هر توشه که یک مخاطب اینترنت بر روی تبلیغات آن‌ها هنگامی که در حاصل مربوطه موتورهای کاوش نشان داده گردیده اند، کلیک می نمایند. برای کسب داده ها بیشتر، به Google AdWords مراجعه‌کنید.

Responsive Design (طراحی وب سایت برخورد گرا)
Responsive design در معنای پباده سازی یک تارنما برای اکران مطلوب در کل مرورگرها و دستگاه های احتمالی یوزرها میباشد. درین شیوه ظواهر وبسایت با دقت به بعدها ورقه اکران استفاده کننده عوض شده و بقیه بخشها متناسب با آن تهیه میشود.

Rich Answer (ریچ انسر)
ریچ انسر یا این که جواب بی نیاز تکنولوژی میباشد که با پیدایش آن به جای این که با ورود به صفحه ها دیگر (وب سایت های جان دار در موتور کاوش) از روش موتورهای کاوش به جواب آیتم نظرتان برسید، گوگل جواب مستقیمی در نتیجه ها جستجوی شما آماده می‌نماید و در برخی مورد ها نیز گوگل بخشی از جواب را آماده می‌نماید و جواب بدون نقص را به منبع اساسی پیوند می ‌دهد. منبع جواب ‌هایی که گوگل برای شما در حاصل کاوش نشان می‌ دهد، بیشتر از وب سایت های دارای اعتبار می ‌باشد.

Rich Snippet (ریچ اسنیپت)
ریچ اسنیپت ها عباراتی میباشند که برای تعریف داده ها سایت ها استعمال میگردند و اینترنت مسترها میتوانند این اطلاعات را به کد HTML وب سایت خویش اضافه نمایند. ریچ اسنیپت ها برای موتورهای کاوش این مزیت را دارا هستند که منجر درک ریلکس خیس مسئله و محتوای سایت میگردند. موتورهای کاوش این داده ها را برای اکران بهتر نتیجه ها کاوش نیز به کارگیری می نمایند.

(Search Engine Results Page (SERP (برگه نتیجه ها موتور کاوش)
کاغذ با لینک و پیوند هایی که بعد از وارد نمودن یک کوئری یا این که درخواست کاوش بوسیله استفاده کننده در یک موتور کاوش ظواهر می‌شود. هر SERP معمولا دربردارنده هشت ورقه اینترنت میباشد.

(Search Engine Marketing (SEM (بازاریابی موتورهای کاوش)
SEM در معنای پرداخت پول برای کلیک و به کارگیری از تبلیغات گوگل به خواسته معرفی تولیدات و یا این که سرویس ها خویش به مشتریانتان است. هنگام استعمال از این سرویس ها تارنما شما در نصیب حامی مالی گردیده لیست گردد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 15:37

سئو سایت

 


در دنیای امروزی و نو از محتوا به همپا تغییرات الگوریتمی گوگل نظیر Panda ،Rankbrain Penguin و Hummingbird، seo کلاه سپید صرفا خط مش برای پیشرفت میباشد.

انجام بهینه سازی کلاه سپید به‌این معنا میباشد که پروسه seo تارنما شما گزینه تایید قانون ها گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد.

تمجید بهینه سازی کلاه سپید چه می‌باشد؟
به لهجه بی آلایش، به کار گیری از تکنیک هایی که تضمین می نماید وبسایت شما به خیر کار نماید، یعنی استراتژی seo تارنما خویش را طبق ضوابط موتور های کاوش پیش ببرید. به seo و سئو کلاه سپید در انگلیسی White Hat سئو یا این که White-Hat بهینه سازی گفته می گردد.

تاکتیک های اشتباه تحت عنوان بهینه سازی کلاه سیاه شناخته میشوند و دربرگیرنده اکثری از تکنیک های مرتبط با spamming، لبریز کردن کلید کلمه و واژه ها و مورد ها دیگر می‌باشند.

شیوه های seo کلاه سپید
از طرف دیگر در بهینه سازی و seo وبسایت کلاه سپید از تکنیک های ارگانیک و تایید گردیده گوگل به کار گیری می توان به نوعی از تجهیزات جانور در یک تارنما به کار گیری میگردد تا تجربه خیر برای استفاده کننده و موتور کاوش ساخت و ساز خواهد شد بعضا از این تکنیک ها دربرگیرنده مورد ها پایین می‌گردد:

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 15:53


دو قسمت مهم seo و بهینه سازی سئو سایت  

 

 

بهینه سازی داخلی و سئو آف پیج

 

در موقعیت کلی عمل هایی که یک متخصص seo بر روی یک سایت جهت بهینه سازی آن انجام می دهد به دو نصیب سئو داخلی (on-page seo) و offpage seo (off-page سئو) تقسیم بندی میشود، که در‌پی به ذکر جزئیات هر بخش به صورت ارائه یک آنالیز لیست میپردازیم.

 

 

تعریف و تمجید سئو داخلی (on-page بهینه سازی)

 

 

 

 

بهینه سازی داخلی یا بهینه سازی on-page دربرگیرنده فاکتورهایی برای درجه بندی صفحه های داخلی یک وب سایت می‌باشد که در شرایطی‌که که به صحت این فاکتورها رعایت گردد تاثیر به سزایی در موضع بندی و کسب مقام صفحات داخلی داراست و در‌حالتی که که این کارداران نادیده گرفته خواهد شد چه بسا سایت متحمل ضربه ها و جریمه از سمت موتور جستجو گوکل خواهد شد.

 

مهم ترین کارداران در سئو داخلی که به صورت یک احتساب لیست ذکر میکنیم عبارتند از:

 

محتوای یک برگه (content of page)

 

 

 

 

 

 

محتوای صفحه مهمترین برهان برای کسب مقام در موتور جستجو گوگل میباشد.در واقع محتوا همان چیزی است که کاربران به خیال آن وارد سایت یا ورقه ما شده اند، پس خیلی هم عجیب نیست که از نگاه موتور جستجو گوگل محتوا شاه است. یک محتوای خوب بایستی دارای 2 ویژگی اصلی و اصلی باشد. مورد اولیه این که به خیر و خوبی عرضه کننده تقاضا باشد و مورد دوم این که بایستی مرتبط با نیازهای روز مخاطب باشد.

 

مطالب دارای ربط: یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارااست؟

 

گزینش تگ عنوان مناسب (title tag)

 

 

انتخاب تگ عنوان مناسب

 

 

 

انتخاب تایتل تگ (title tag) مناسب مهم ترین استدلال پس از محتوای کیفیت خوب در یک صفحه یا مقاله می باشد. برچسب عنوان یا title tag یک عنصر HTML است که عنوان یک شیت وب را معلوم می نماید که در واقع یک توضیح دقیق و مختصر و ذکر عبارات کلیدی جان دار در آن برگه می‌باشد.

 

نوشته ی علمی مرتبط: روش ی صحیح نوشتن تگ عنوان مناسب

 

ساختار لینک و پیوند ها و لینک های داخلی

 

 

ساختار پیوند ها و پیوند های داخلی

 

یک لینک داخلی هوشمند پیوندی است که جستجوگرها اطمینان داده گردد که سلسله مراتب جایگاه بندی سایت به درستی در آن منعکس شده است.مثلا به URL زیر توجه کنید:

 

 

 

این فرمت URL به طور کامل و واضح ساختار سلسله مراتبی لینک و پیوند را نشان می دهد به صورتی که جستجوگرها صرفا با نگاه کردن به این آدرس اینترنتی می توانند بفهمند ویدئو مو جود درین پیوند مربوط به تاریخچه بازی های ویدئویی است نه فقط به مورخ که امری نامرتبط است. در واقع این مدل از ساختار URL ها باعث می‌شود حتی فارغ از خواندن و گشوده‌بینی دقیق محتوا با یک ساختار لینک سازی صحیح فهم و شعور خیر و خوبی از محتوای نوشته داشته باشد.

 

حال URL تحت را در نظر بگیرید:

 

نمونه پیوند بالا یک پیوند بد محسوب می‌شود، زیرا مغایر آدرس اینترنتی در مثال قبل یک ساختار سلسله مراتبی را نمایش نمیدهد، این آدرس بیان کننده عنوان کاغذ نیست و هیچ ارشاد از محتوای کاغذ در چنگ کاربران و موتورهای جستجو قرار نمیدهد. ساختار URL ها از این جهت اساسی می باشد که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اهمیت نسبی صفحه ها را ادراک کنند و صفحه ها مترادف مورد نظر را به هم بیش خیس نمایند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 172 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 16:12


از کدام کوتاه‌کننده‌های پیوند بایستی به کار گرفت؟
خدمت‌های کوتاه کننده URL متعددی وجود دارا‌هستند سئو سایت  ولی در اینجا به اختصار به تعدادی مثال پر اسم و رسم آن اشاره میکنیم:

Goo.gl  از خدمت  Google
این خدمت گوگل خیر صرفا پیوند‌ها را کوتاه می‌نماید، بلکه دانایی در مورد لینک و پیوند‌ها به شما می دهد.

Bitly
قابلیت به کارگیری سهل وآسان از رابط کاربری گرافیکی دارااست که فهم و شعور سریعی از تلاش می دهد و اذن می دهد به سادگی یو آر ال‌های سفارشی Bitly را آزمایش فرمایید.

TinyUrl
این خدمت کوتاه‌کننده احتمالا او‌لین موردی میباشد که در حاصل تحقیق وب اکران داده می گردد. مانند Bitly اینجا هم میتوانید نشانی کوتاه URL  خویش را سفارشی سازی فرمایید.

Fur.ly
این خدمت بسیار کاربردی میباشد، به دلیل آن که هم میتوانید برای لینک و پیوند معمولی استعمال نمائید و هم گروهی از پیوند‌ها را به پیوند کوتاه گردیده تبدیل فرمایید.

Yourls
این خدمت، واسطه‌ها را از دربین میبرد. خدمت کوتاه‌کننده URL را خودتان اجرا میکنید، براین اساس می توانید هرطور که میخواهید آن را سفارشی سازی نمائید.

کلام پایان

گوگل، فایرفاکس، یاهو و افزونه‌های دیگر تمامی امکاناتی برای نو‌امور در حوزه بهینه سازی قرار داده‌اند که بتوانند به راحتی سئوی وبسایت خویش را بهبود دهند. با این ابزارها به آنالیز خیر و خوبی از موقعیت خویش، موقعیت بازار، ایرادات و خطاها وبسایت و دیگر موردها دست مییابید. کوتاه کننده‌های پیوند نیز یاری می‌نمایند تا تجزیه و آنالیز ترافیک برگه آسانتر خواهد شد. علاوه بر این چه از آنگاه زیبایی و چه کارایی آن در معرفی ورقه صحیح، نقش مهمی در بهبود بهینه سازی ایفا می‌نمایند. به همین خیال و خاطر موردنیاز میباشد ابزارهای کوتاه کننده‌های پیوند را بشناسید و برای وبسایت خویش به کارگیری فرمائید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 17:22


در حالتی‌که مقام خویش را از دست دادیم چه فعالیت کنیم؟
برخلاف الگوریتم هایی شناخته گردیده مانند پنگوئن و پاندا، بررسی ادله از دست  سئو سایت رفتن رده شما، کاری بسیار سخت خواهد بود. استدلال از دست رفتن مقام ممکن میباشد با عامل کسب مقام بهتر به وسیله رقبا تماما متعدد باشد!

برای مثال شما به جهت لینک و پیوند سازی مشکوک مقام خویش را از دست داده اید البته تارنما حریف به جهت استعمال از تیتر و توضیحات مطلوب رده بهتری کسب نموده است. در سود تغییر تحول درجه را نمیتوان براساس یک فاکتور معین محاسبه نمود.

درین وضعیت نمیتوان به یک راهکار کلی برای همگی وبسایت ها رسید. هر سایتی ممکن میباشد استراتژی و مسیر متفاوتی برای پس گرفتن رده خویش داشته باشد. در واقع این الگوریتم تازه؛ تارنما شمارا جریمه نکرده بلکه برای وبسایت رقبا بها و اعتبار بیشتری در حیث گرفته میباشد.

زمانیکه الگوریتم نو تا این اندازه نامفهوم و نا آشناست شایسته ترین راه‌حل رجوع به استانداردهای بهینه سازی و خودداری از طریق های seo کلاه سیاه خواهد بود. مهم‌ترین فاکتورهایی که می بایست به آن ها اعتنا نمائید عبارتند از:

مضمون‌ گرایی در ساخت محتوا
ایجاد محتوای منحصربه‌فرد و باارزش از لحاظ یوزرها
سئو ساختار کدنویسی تارنما و رعایت استانداردهای seo در پباده سازی
استعمال از تصاویر مخصوص، کلیپ و اینفوگرافیک
بهبود شرایط پیوند سازی فرنگی براساس استانداردهای کلاه سپید
و…
در‌صورتی‌که شما استانداردهای گوگل برای سنجش رضایت استفاده کننده را بشناسید و به نیکی در وبسایت و محتوای خویش از آن استعمال نمایید؛ هر الگوریتم و آپ دیت جدیدی در سوی بهبود منزلت شما خواهد بود.

بردبار باشید، تصمیم احساساتی یا این که هیجانی نگیرید
شاید بتوان اظهار کرد اولی و مهم‌ترین نکته برای پیروزی در بهینه سازی طاقت و صبر میباشد. چنانچه با هر تغییر و تحول ناگهانی تصمیمات احساساتی و هیجانی بگیرید ممکن میباشد اشتباهات دورازشوخی تری برای خویش ساخت فرمایید.

همین دو ماه پیش گوگل اظهار کرد که از این پس به مکان 170 کاراکتر 320 کاراکتر برای فضای اکران توضیحات متا در حیث خواهد گرفت. تارنما های بخش اعظمی با اعتنا به‌این تغییر تحول اکران محتوای توضیحات خویش را به روزرسانی کردند. اما در کمتر از یک ماه گوگل از این تصمیم خویش منصرف شد و طریق اکران حاصل را به وضعیت دیرین بازگرداند.

الگوریتم نو نیز ممکن میباشد برای مدام بر حاصل گوگل تاثیرگذار باشد و یااینکه مبتلا تغییرات اصلی در آینده ای مجاورت گردد. با دقت به اینکه صرفا تعدادی روز از معرفی آن میگذرد تصمیم گیری عجولانه منطقی بنظر نمی‌رسد.


توصیه می کنیم طی دو تا چهار هفته آینده تغییری در پروسه کاری و ساختار وب سایت خویش ساخت نکنید تا داده ها بیشتری از کوشش و دوام این آپ تو دیت نو گردآوری خواهد شد.

صحبت نهایی
ممکن میباشد شما جزو آن دسته وب سایت هایی باشید که با معرفی این به روز تازه رده بهتری نسبت به قبلی کسب کرده اند. این واقعه به‌این مفهوم میباشد که شما در مسیر صدق قرار گرفته اید و می بایست همین مسیر را بهتر از قبلی ادامه دهید.

وصال به سکو یک گوگل آخر فعالیت بهینه سازی وجود ندارد و رقابت اساسی نو از اینجا آغاز می شود. به محض اینکه جايگاه یک را تصاحب می کنید رقبای شما عمل های خویش را بهتر و بیشتر از قبلی دنبال میکنند و کوشش میکنند تا مقام از دست رفته را مجدد کسب نمایند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 6 شهريور 1399 ساعت: 14:25


شاید از خویش بپرسید که راههای متعددی برای چشم شدن یک بیزینس وجود داراست  سئو سایت البته ” چرا بهینه سازی ” ؟
پاسخ این پرسش اینجاست، وقتی که شما از شیوه های متفاوت بازاریابی می‌کنید و میخواهید بیزینس و کسب و فعالیت خودتان را به جامعه ی مشتریان مربوط به کارتان نشان دهید مطمئنا تنها می‌توانید این عمل را در طیف محدودی از بازه زمانی و جای انجام دهید. مثلا تبلیغات بیلبوردی صرفا نصیب یه خرده از اعتنا عموم را به خویش جلب خواهد کرد ، تبلیغات صدا و سیما ممکن میباشد برای هر هر که در درحال حاضر تماشای تلویزیون میباشد پخش گردد و بخش اعظمی از مخاطبین اشخاصی می‌باشند که ممکن میباشد ابدا پیرو بیزینس شما نباشند. البته اینجاست که seo قادر است شما‌را دقیقا به افرادی معرفی نماید که دنبالتان می‌باشند و میخواهند سرویس ها متبوع را از شما بگیرند. برای مثال وقتی که یک مشتری کلمه و واژه ساخت سایت را در گوگل کاوش می نماید کل تارنما هایی که با seo بالا آمده اند و فن مهم شان طراحی وب میباشد به شما نشان داده گردد و این دقیقا تفاوت بهینه سازی با بقیه راههای تبلیغات میباشد.

در صورتی‌که می‌خواهید که سایتتان ذیل حیث یک کارشناس seo بالا بیاید دیگر عجول نباشید ، تمامی چیز را به یک seo فعالیت حرفه ای بسپارید و معطل دیدن نتایجی که انتظار دارید باشید .
وقتی که بهینه سازی عمل می‌خواهد کارش را استارت نماید دو وضعیت وجود دارااست . در‌صورتی‌که طراحی وب را از در آغاز به به عبارتی فرد سئوکار سپرده باشید ایشان وبسایت را با مبنا ی اصولی مطلوب seo فعال سازی می نماید و بر به عبارتی مبنا فعالیت را به جلو میبرد البته در شرایطی‌که وب سایت شما بوسیله شخص دیگری پباده سازی گردیده باشد و بخواهید که تنها قسمت بهینه سازی را به ایشان بسپارید در صدر می بایست نظارت هایی بر روی وب سایت شما صورت پذیرد تا این قضیه که آیا تارنما پباده سازی گردیده بهینه سازی بیس می‌باشد یا این که نه سنجیده شود.

در حالتی‌که که مشکلاتی بر راز رویه این روند، در وب سایت از قبلی پباده سازی گردیده شما وجود داشته باشد فرد کارشناس بهینه سازی این نکات را برطرف کرده و بعد از آن آغاز به انجام روند ی به چنگ آوردن بک پیوند و بقیه لازمات بهینه سازی میکند.

متخصصان بهینه سازی بر این باورند که برد های اصلی در مورد مطرح شدن در دنیای وب مشروط به‌این میباشد که شکیبا باشیم و در طولانی برهه زمانی در انتظار دیدن حاصل فوق العاده ی seo بر سایتمان و جذب مشتریان حقیقی و پرسود باشیم.

فراگیری و یادگیری seo نیاز به گذراندن زمان و تمرین بسیار داراست و طی یک شب قابلیت و امکان پذیر نمی‌باشد. برای یادگرفتن و احاطه بی نقص بر بهینه سازی بایستی ماه ها و سال‌ها کارایی کرد تا مهرت های موردنیاز و کافی را بتوان کسب نمود. در شرایطی‌که دوران کافی برای فراگیری seo و کسب مهارت های آن را ندارید می‌توانید بهینه سازی سایتتان را به بهینه سازی کاران کارشناس یا این که موسسه ها seo بسپارید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 5 شهريور 1399 ساعت: 17:07


درین نوشته ی علمی قصد داریم تا با پیوند سازی داخلی که یکی‌از اقدامات اصلی هر اینترنت‌وبسایت سئو سایت فن‌ای میباشد آشنا شویم. همینطور همت میکنیم نکات اساسی در فراگیری لینک و پیوند سازی داخلی را برای شما ذکر کنیم. دنیای اینترنت بر مبنا‌ لینک و پیوند‌ها سازه شده‌است، تصور فضای اینترنت فارغ از پیوند سخت خواهد بود. در صورتیکه هر شیت اینترنت را یک جزیره در حیث بگیریم پیوند‌ها مانند کشتی‌هایی می‌باشند که شمارا به سالم به مقصد خواهند رساند. فارغ از کشتی عملاً هیچ ارتباطی برقرار نخواهد شد. یکی‌از وظایف شما تحت عنوان سئوکار این میباشد که کشتی‌ها را در مکان مطلوب و به صورت درست قرار دهید تا یوزرها بتوانند به اقصی نقاط اینترنت عزیمت نمایند.

پیوند سازی چه میباشد؟
هرگاه در میان دو کاغذ اینترنت رابطه برقرار کنیم پیوند سازی کرده‌ایم. شما میتوانید پیوند یک شیت اینترنت که دربردارنده نشانی آن میباشد را در یک دکمه، واژه و کلمه خاص، آیتم و... قرار دهید تا با گزینش آن شیت جدیدی برای استفاده کننده گشوده گردد. بعید میباشد که شما بخواهید کل اطلاعات دردسترس در اینترنت‌تارنما خویش را در یک شیت بگنجانید، پس نیاز دارید یک رابطه معنادار و منطقی فی مابین صفحه ها خویش ساخت‌و‌ساز نمائید. ساخت و ساز و پیاده‌سازی این رابطه منطقی لینک و پیوند سازی اسم داراست. ساخت و ساز لینک و پیوند وبسایت‌های دیگر و تولید لینک و پیوند صفحه های دیگر تارنما خودمان هردو پراهمیت و بسیار دورازشوخی میباشد.

لینک و پیوند سازی داخلی چه است؟

نمونه جزیره و کشتی که در صدر متن اشاره شد را به خاطر دارید؟ در صورتیکه در بین جزایری که در یک مرزو بوم می باشند به عنوان مثالً کیش و قشم کشتی در اختیار بگذاریم یک رابطه داخلی و درونی تولید کرده‌ایم. به صورت شبیه در صورتیکه فی مابین صفحه های یک سایت رابطه ساخت‌و‌ساز کنیم، لینک و پیوند سازی داخی انجام داده‌ایم، مثلا احتمالاً در برگه اساسی تارنما شما آیتم‌ای وجود دارااست که مخاطب را به سمت برگه تماس با ما هدایت می‌نماید، این پیوند در بین دو ورقه از یک اینترنت‌وبسایت قرار گرفته میباشد و به آن لینک و پیوند داخلی اطلاق می شود. می‌اقتدار حدس زد به پباده سازی و پیاده‌سازی رابطه میان صفحه های یک وب سایت لینک و پیوند سازی داخلی گفته می گردد و در شرایطی‌که یک برگه تارنما به برگه دیگر وب سایت دو‌مین لینک و پیوند داشته باشد این پیوند فرنگی نامیده می گردد؛ به این دلیل که به بیرون از وب سایت اولیه رفته میباشد.

چرا می بایست لینک و پیوند سازی داخلی انجام دهیم؟
گوگل از لینک و پیوند‌های داخلی برای شعور محتوای صفحه ها و بها‌گذاری بر روی آنها به کار گیری می‌نماید. از سوی دیگر یوزرها هنگام مطالعه محتوا، با دیدن پیوند بر روی آن کلیک می‌نمایند و صفحه ها بیشتری از سایتتان را می بینند.

رابطه فی مابین محتوا
گوگل با تعقیب کردن لینک و پیوند‌های جانور در صفحه های، تارنما را می‌خزد. این عمل بوسیله روباتی به اسم روبات خزنده انجام می‌پذیرد. این روبات از شیت اساسی تارنما وارد میشود و با تعقیب کردن پیوند‌های مو جود در آن آغاز به تهیه و تنظیم فهرستی از صفحه های تارنما و رابطه فی مابین آنها با هم می‌نماید. به‌این وسیله متوجه میشود کدام صفحه ها موضوعات شبیه هم را پوشش میدهند.
از جملهً در بالای همین برگه، لینک و پیوند‌های seo داخلی، وب لاگ و جت بهینه سازی تحت عنوان مسیر وصال به‌این شیت قرار گرفته‌اند و نشان میدهند که‌این برگه زیرمجموعه‌ای از صفحه ها نقل شده میباشد. هم‌چنین پیوند‌های سمت چپ برگه، موضوعات مربوط به این نوشته‌ی علمی را توصیه می‌نمایند. بدین ترتیب تمامی لینک و پیوند‌های جان دار در یک کاغذ از حیث موضوعی با هم دارای ارتباط‌اند.

قیمت پیوند
گوگل هم‌چنین بها ورقه را فی مابین لینک و پیوند‌های جانور در آن تقسیم می‌نماید. معمولاً ورقه اساسی وب سایت بیشترین بها پیوند را داراست، زیرا از مجموع صفحه ها داخلی به آن لینک و پیوند داده می شود. همین قیمت میان مجموع لینک و پیوند‌های جانور در ورقه مهم تقسیم گردد. آن صفحه های نیز بها دریافتی را فی مابین پیوند‌هایی که در خویش دارا‌هستند تقسیم می‌نمایند و به همین ترتیب ادامه مییابد.
بدین ترتیب در صورتی‌که از کاغذ اساسی به پست‌های جدیدتان لینک و پیوند دهید، قیمت بیشتری به آنان تزریق خواهید کرد و گوگل نیز آنان را سریع‌خیس پیدا خواهد کرد.

گردش یوزرها در وب سایت
یوزرها هنگامی در اکنون مطالعه ورقه‌ای می‌باشند، ممکن میباشد بر روی یک پیوند کلیک کرده و وارد ورقه دیگری از تارنما شوند و محتوای آن را نیز مطالعه کنند. این گردش یوزرها در وب سایت از نگاه seo اهمیت متعددی داراست.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 ساعت: 14:29


هنگامی میگوییم در seo کل تلاشمان این میباشد تا کابران از اینترنت‌تارنما سئو سایت ما بازدید نمایند، در واقع منظورمان بازدید از سرویس ها، محصول ها و کلاً محتوای اینترنت‌وبسایت میباشد. محتوا نیاز به لغت ها کلیدی داراست تا هدفمند و کاربردی باشد. زیرا عبارات کلیدی او‌لین گام در کاوش میباشند، پس بایستی سایتتان را برای لغت ها کلیدی سئو نمائید. تحقیق واژه کلیدی مهمترین کاری میباشد که می توانید برای seo این کلمه ها انجام دهید. ارزشمند‌ترین و سودآورترین کسب و شغل های آنلاین تنها با دقت صحیح روی لغت ها کلیدی شکل می گیرد. درین نوشته ی علمی به موضوعاتی میپردازیم که با پی بردن آن ها میتوانید به‌راحتی در رابطه کلمه و واژه کلیدی هدفتان تحقیق فرمائید و یک محتوای گرانبها بسازید. این موضوعات عبارت‌اند از:

اهمیت تحقیق واژه کلیدی
شیوه و مراحل محاسبه آن
ابزارهای تحقیق
واژه کلیدی دنباله‌دار
 مشقت کلید واژه و کلمه‌ها
فصل پنجم – تحقیق واژه و کلمه کلیدی
تمامی چیز با تایپ کردن لغات در قاب کاوش مقدمه میشود.
درجه لغت ها کلیدی آنقدر اهمیت دارااست که می تواند سبب برد یا این که نابود شدن یک اینترنت‌وب سایت خواهد شد. صراحت دارد که در seo هدفمان جذب بازدیدکننگان هر چه بیشتر میباشد. ولی مدام هم مورد این وجود ندارد که فقط برای وب سایت خویش بازدیدکننده عده فرمایید، بلکه بایستی تمرکزتان روی جذب بازدیدکننده‌های هدفمند باشد.
با تحقیق کلمه و واژه کلیدی علاوه بر seo لغت ها میتوانید:

مشتریانتان را بیشتر بشناسید،
تغییرات در تقاضا را پیش‌بینی فرمائید،
به وضعیت در درحال حاضر تغییر تحول بازار پاسخگو باشید،
و به تولیدمحتوا، تولیدات و خدماتی را که یوزرها به دنبالش می باشند بپردازید.
نظارت کلمه و واژه کلیدی


خب، اکنون از کجا بفهمیم که کدام کلمه و واژه کلیدی به درد محتوای اینترنت‌تارنما میخورد؟ از جمله در‌صورتی‌که یک دکان کفش آنلاین دارید، با کدام یک از خریدارانی که درپی “چکمه مشکی” یا این که “کفش قهوه ای” می گردند فایده بیشتری می‌برید؟

وبمسترها اکثر وقت ها در‌پی کلماتی می باشند که یوزرها سرچ می‌نمایند. آنها با به کار گیری از ابزار keyword research tools کلمه ها کلیدی و قیمت هرمورد را چک می‌نمایند. هرچند که‌این ابزارها اعتنا متعددی ندارند. برای فهم و شعور قیمت یک واژه و کلمه کلیدی، بایستی غرض اینترنت‌وبسایت خویش را معین فرمایید، تعدادی فرضیه صحیح نمایید، آزمایش نمائید و فرمول کلاسیک بازاریابی اینترنت را تکرار فرمائید.

 

از خودتان بپرسید:

آیا واژه کلیدی با محتوای اینترنت‌وبسایت شما رابطه دارااست؟
آیا زمانی یوزرها این لغت ها کلیدی را سرچ می‌نمایند، چیزی که به دنبالش می باشند را در وبسایت شما مییابند؟
آیا از چیزی که پیدا می‌نمایند راضی می باشند؟
آیا این بازدیدها به فایده سبب می شود؟
در صورتی جوابتان به کل این سوالهای مثبت میباشد تهنیت می‌گوییم! به کارتان ادامه دهید!

در موتورهای مهم کلمه ها کلیدی را کاوش فرمائید
آشنا شدن با اینترنت‌تارنما‌هایی که برای واژه و کلمه کلیدی متبوع شما درجه‌ی خیر گرفته‌اند، یک روءیت کرد کلی به شما می دهد که با چه افرادی حریف می‌باشید. هم چنین مشقت تصاحب کردن سکو برای آن واژه را نیز معلوم می‌نماید.

از Google AdWords یا این که Bing Adcenter یک کمپین مثال واژه و کلمه کلیدی بخرید
در حالتی که اینترنت‌وب سایت شما برای یک کلمه و واژه کلیدی جايگاه نگرفته میباشد، خودتان را غمگین نکنید! می‌توانید یک توشه ترافیک آزمایش از گوگل ادز بخرید تا ملاحظه کنید کجای عمل می‌لنگد. در Google adwords  آیتم “exact match” را تعیین نمایید آنگاه ترافیک کاغذ دارای ربط را بر روی اینترنت‌تارنما خویش گزینش نمائید. نرخ تبدیل و ترافیک را بر روی عصر‌ای با دستکم 200-300 کلیک آنالیز فرمایید.

با داده‌هایی که به‌دست آوردید قیمت ظریف هر واژه و کلمه کلیدی را انتخاب نمایید.
به‌تیتر نمونه فرض فرمائید که شما برای یک واژه و کلمه کلیدی 5000 گزینه تبلیغ میکنید، 100 بازدیدکننده به وبسایت شما وارد می گردند و 300 هزار تومان از 3 فروش منفعت میکنید (فایده، خیر درآمد!). در‌این حالت فرض فرمائید که در 24 ساعت اینترنت‌وب سایت شما نرخ کلیک 18% تا 36% داشته باشد، یعنی چیزی دربین 900 تا 1800 بازدید در روز که چنانچه نرخ فروش را مجدد اکانت فرمایید چیزی در بین 2 تا 3 میلیون در روز به‌دست می آورید. پس تعجبی ندارد که دارندگان کسب و شغل های اینترنتی دلداده بازاریابی‌ های کاوش می‌باشند.

کلمه و واژه کلیدی دنباله دار


به نمونه مغازه کفش آنلاین برگردیم، دلتان نمی خواهد مرتبه شماره یک را در کلمه و واژه کلیدی “کفش” داشته باشید؟!
خب خیلی خوب میباشد که با کلمه ها کلیدی که روزمره بالای 5000 تا سرچ دارا‌هستند سروکله بزنید. البته در واقع این لغات کمتر از 30% از جستجوها را در وب به خویش تخصیص می دهند. 70% سایر را مفهومی به اسم “لغت ها کلیدی دنباله دار” یا این که “لغت ها کلیدی دم دراز” به خویش تخصیص میدهد. این کلمه ها از صدها میلیون جستجوها منحصربه‌فرد تشکیل‌شده‌اند.
نکته دیگری که بازاریابان کاوش به آن با خبر می‌باشند این میباشد که، لغت ها کلیدی دنباله دار اکثر زمان ها بهتر سود میدهند. چرا؟ زیرا می توانند ذهن اشخاص را با آن بخوانند. یعنی فردی که واژه و کلمه “کفش” را سرچ می‌نماید، احتمالا در هم اکنون گشت‌وگذار در وب می باشد و قصد خرید ندارد. ولی فردی که در ادامه “شایسته ترین بها کفش Air Jordan سایز 44” می گردد با یقین دست به عیب گیری میباشد!

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 15:34


بهینه سازی هر برگه از وبسایت شما، به مسائل گوناگونی  سئو سايت  بستگی داراست. یکی‌از این مسائل که اهمیت بالایی هم برای گوگل داراست، توضیحات متا و seo توضیحات متا میباشد!

در‌این نوشته‌علمی قصد دارم بعداز اینکه به شما توضیح دادم تگ متا چه چیزی است، به سراغ فراگیری طرز تایپ کردن توضیحات متا دیسکریپشن رفته و در غایت بهینه سازی کردن آن را هم فراگیری دهم. با اینجانب یار و همدم باشید:

آنچه درین مقاله خواهید اموخت  
1 توضیحات متا یا این که تگ متا دیسکریپشن چه است؟
2 طرز تایپ کردن توضیحات متا
2.1 1_ ارتفاع توضیحات متا
2.2 2_ تایپ کردن توضیحات متای تکراری برای صفحه های
2.3 اهمیت توضیحات متا
3 بهینه سازی توضیحات متا
3.1 1_ جالب بنویسید
3.2 2_ از کلمه ها کلیدی به کار گیری نمائید
3.3 3_ در‌صورتی‌که ایده ای ندارید، ننویسید!
3.4 4_ نگران لغات دارای ارتباط نباشید
4 Meta description در وردپرس؛فراگیری تصویری تایپ کردن توضیحات متا در وردپرس
4.1 یادگرفتن تایپ کردن توضیحات متا وردپرس با پلاگین رنک مث
4.2 سخن پایان
توضیحات متا یا این که تگ متا دیسکریپشن چه است؟


در نوشته‌علمی متاتگ های seo هم اشاره شد که ساختار صفحه های وب سایت شما، دارنده یکسری تگ متفاوت میباشد که هرکدام یک کاربرد داراست. یک کدام از برای seo شیوه اکران وبسایت شما در شبکه های مردمی استعمال می‌گردد و یک کدام از رابط میان وبسایت و ربات های موتور کاوش میباشد. میان آنان تگی هم وجود دارااست به نام متا دیسکریپشن که با نام های دیگری مثل تگ توضیحات متا و… هم شناخته می شود.

هر متنی که داخل این تگ قرار بگیرد (پیرو شیوه نوشتنش را یادگرفتن می‌دهم) در صفحه های کاوش تحت عنوان توضیحات هر کاغذ از وبسایت شما نشان داده شود. دقیقا مثل تصویری که در ذیل مشاهده می‌کنید:

 

خب تا اینجا با تعریف و تمجید متا آشنا شدیم. درپی به سراغ طریق تایپ کردن تگ متا برویم و ببینیم که به هیچ وجه چطور بایستی آن را بهینه سازی کنیم.

روش تایپ کردن توضیحات متا
با اینکه توضیحات متا یک متن کوچک و خیر چندان اصلی به حیث می‌رسد، تایپ کردن آن قواعد مرتبط با خودش را داراست. بعداز اینکه روش تایپ کردن توضیحات متا را فراگیری دادم، در باب انگیزه اهمیت آن هم کلام می کنم. به سراغ اولی نکته قابل توجه برویم:

1_ ارتفاع توضیحات متا
توضیحات متای هر برگه تارنما شما مثل تیتر آن، دارنده محدودیت تعداد کاراکتر برای تایپ کردن میباشد. این یعنی نمیتوانید هر تعداد واژه و کلمه که دلخواهتان بود را در آن قرار بدهید، بلکه طبق مقررات گوگل اینک شما مجاز به تایپ کردن چیزی نزدیک به 160 کاراکتر متن در آن میباشید. ولی ارتفاع توضیحات متا در حین سالهای قبل بارها عوض شده و ممکن میباشد گشوده هم شاهد این تغییرات باشیم.

اعتنا فرمایید؛ در‌صورتی‌که که توضیحات متای برگه شما از ارتفاع کاراکتر رقم خورده تجاوز نماید، قسمتی از متن آن حذف گردیده و به طور 3 نقطه (…) در نتیجه ها نمایش داده می شود.

2_ تایپ کردن توضیحات متای تکراری برای صفحه های
یک کدام از مشکلات رایج در سطح اینترنت، تایپ کردن توضیحات متای تکراری برای همگی صفحه های تارنما میباشد. از جمله برخی از وبمستران یک پاراگراف اثبات مثل ((برای مطالعه این نوشته ی علمی جالب کلیک نمایید)) را در قسمت متای کلیه صفحه ها لود میکنند. این مسئله از دید گوگل یک کردار نامناسب در بهینه سازی تارنما میباشد.

نکته: گاها ممکن میباشد شما تولید ها به شدت مشابهی در سایت خودتان داشته باشید. به عنوان مثال تخته فرش هایی که تفاوت تمامی آنان با یکدیگر فقط در نقش روی آن میباشد. در اینجا شما مجازید تمامی توضیحات متا و حتی توضیحات خویش مال را به طور اسکن و تکراری بنویسید ولی به شرطی که از تگ کنونیکال در کاغذ به کارگیری فرمایید.

به کارگیری از این تگ منجر می شود گوگل صفحه ها وبسایت شما‌را تحت عنوان صفحه ها اسکن با یکدیگر محسوب نکند. در صورتی درباره‌ی کنونیکال داده ها کافی ندارید، به نوشته‌ی علمی آن در فرین آکادمی رمز بزنید تا با نمونه، همگی جزئیاتش را حافظه بگیرید.

خب، پیش از اینکه سراغ یادگرفتن seo meta description برویم، بهتر میباشد با اهمیت استعمال از آن آشنا شویم:

اهمیت توضیحات متا


تا یکسری سال پیش، گوگل برای اینکه بتواند اعتبار ورقه seo گردیده وبسایت شما‌را تشخیص دهد، به محاسبه جزئیات آن درگیر می‌شد. برای مثال محاسبه می‌کرد که چگالی لغت ها کلیدی کاغذ شما چقدر میباشد، آیا واژه کلیدی در تیتر آن قراردارد؟ متن متای آن چطور مندرج و…
البته با دقت به تکنیک هایی که وبمستران برای بدور زدن گوگل به کار گیری کردند و مدتی این موتور کاوش و مخاطبانش را به دردسر انداختند (تکنیک های seo کلاه سیاه که در نوشته ی علمی مربوط توضیح داده شد) گوگل تصمیم گرفت برای تحلیل اعتبار یک ورقه، به خویش مخاطبان اعتماد نماید! چطور؟

با چک 3 فاکتور:

نرخ کلیک: اینکه از هر صد یا این که هزار کاربری که در نتیجه ها کاوش، وب سایتِ شمارا در کنار تارنما های دیگر می‌بینند، چه تعدادشان روی سایتتان کلیک میکنند.
نرخ پریدن: اینکه چه تعداد از یوزرها به محض ورود به وبسایت شما، به جهت مشاهده محتوای بی کیفیت، سرعت ذیل وب سایت و… سریعا از آن بیرون می شوند.
بازه ماندگاری: اینکه یوزرها بعداز ورود به وبسایت، چه زمان هنگامی را در آن باقی میمانند و سایتتان چقدر برای آن ها جذابیت دارااست؟
چنانچه عشق دارید در زمینه ی مفاهیم بالا داده ها بیشتری به دست بیاورید، نوشته‌ی‌علمی نرخ پریدن منبع قابل قبولی میباشد. در هر حالا، با اعتنا به‌این موضوعات، او‌لین نکته تاثیرگزار روی seo هر ورقه از تارنما شما، نرخ کلیک استفاده کننده میباشد. ولی چه چیزی در نتیجه ها کاوش منجر می‌گردد استفاده کننده روی اینترنت سایتتان کلیک نماید؟ 3 استدلال:

اعتبار مارک وب سایت شما، (این از مفاهیم سئوی خارجی میباشد)
تیتر ورقه،
متن توضیحات متا!
براین اساس توضیحات متای شما با ترغیب استفاده کننده برای کلیک روی وب سایت، تاثیر غیرمستقیم البته مهمی در seo سایت داراست.

seo توضیحات متا


گوگل آخری توشه گفت که تایپ کردن توضیحات متای شما به طور بی واسطه روی بهینه سازی وبسایت تاثیر ندارد ولی طبق تجربه می‌گویم این یک سخن خیر چندان دارای اعتبار میباشد. در هر اکنون برای تایپ کردن توضیحات متا، اصول سئویی که به‌دنبال می‌گویم را به فعالیت می بریم:

1_ دیدنی بنویسید
مهم‌ترین نکته در بهینه سازی کردن تگ متا در وبسایت، تایپ کردن متن جالب داخل آن میباشد. شما بایستی طوری این 160 کاراکتر متن را بنویسید که ک

ارزان،
تکنیک،
خاص،
متعدد،
سریع،
و…
اما این کلمات برای نشان دادن خصوصیت های کاغذ شما به مخاطب میباشد خیر اینکه قرار باشد به کمکشان مخاطب را فریب بدهیم. مطمئنا در غیر اینصورت استفاده کننده با خروج از برگه و ارتقاء نرخ پریدن، تاثیر به شدت بدی روی بهینه سازی تارنما خواهد داشت.

2_ از لغات کلیدی به کار گیری نمایید
یک توضیحات متای بهینه سازی گردیده، می بایست دارنده واژه و کلمه یا این که عبارات کلیدی باشد. شما می توانید در عین محافظت جذابیت متن، از واژه و کلمه کلیدی اساسی در کنار عبارات کلیدی دارای ارتباط در آن به کار گیری نمایید.

توصیه اینجانب دربین یک یا این که دو توشه تکرار کلمه و واژه کلیدی و به کارگیری از یک یا این که دو واژه کلیدی دارای ارتباط در متن متا دیسکریپشن میباشد. اما اعتنا نمائید که انجام این عمل منجر بهم تناول کردن جذابیت متن توضیحات متای کاغذ نشود. همچنین مراقب ارتفاع متا باشید.

3_ چنانچه ایده ای ندارید، ننویسید!
ننوشتن متن توضیحات متا، از تایپ کردن یک توضیحات متای نامناسب، بهتر میباشد! بدین ترتیب توصیه اینجانب و اما خویش موتور جستجوی گوگل، این میباشد که در حالتی‌که ایده قابل قبولی برای تایپ کردن یک متن متا ندارید، آن را خالی بگذارید. در‌این‌حالت‌ خویش موتور کاوش مبادرت به برداشتن قسمتی از متن کاغذ تحت عنوان توضیحات متا میکند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 153 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 18:29